Towar dokładnie sprawdzamy przed zapakowaniem, ale w wyjątkowych przypadkach może się zdarzyć, że ulegną uszkodzeniu w transporcie, zamówienie zostanie wymienione lub zamówiony towar po prostu nie będzie Ci odpowiadał.
W przypadku wystąpienia takiej sytuacji prosimy o wypełnienie formularza.
Chcemy, abyś był jak najbardziej zadowolony i spotkamy się z Tobą, nawet jeśli błąd nie leży po naszej stronie.
Odbiór osobisty w naszym biurze w Brnie
Będzie nam bardzo miło, jeśli podczas odbioru osobistego sprawdzisz treść zamówienia w naszym sklepie. Wszelkie rozbieżności możemy wtedy rozwiązać na miejscu. Jeśli po otrzymaniu stwierdzisz, że czegoś brakuje lub coś zostało, wypełnij formularz reklamacyjny lub napisz e-mail. Pracownicy działu klienta z przyjemnością wszystko rozwiążą z Tobą.
Dostawa towaru kurierem i odbiór w punktach odbioru
Oczywiste uszkodzenia stwierdzone przy odbiorze
Jeśli już przy odbiorze zauważysz uszkodzone opakowanie towaru, nie odbieraj w ogóle przesyłki i skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny lub e-mail. Od razu zorganizujemy dla Ciebie nową przesyłkę (oczywiście zapłacisz tylko raz) i sami zajmiemy się reklamacją.
Jeśli spieszysz się z przesyłką, zanotuj wykryte wady u kuriera w liście przewozowym i przejmij paczkę. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania – będzie nam potrzebne do kolejnej procedury reklamacyjnej, którą zorganizujemy. Nawet w takim przypadku prosimy o wypełnienie formularza reklamacyjnego lub napisanie e-maila.
Ukryte uszkodzenia znalezione po odbiorze
Uszkodzenie przesyłki może ujawnić się dopiero po odbiorze – np. jest to zawilgocone lub kruche towary zostały uszkodzone podczas transportu. W takim przypadku prosimy o jak najszybsze wypełnienie formularza reklamacyjnego lub napisanie do nas e-maila. Niezwłocznie zorganizujemy dla Ciebie dostawę nowego towaru i przystąpimy do rozwiązywania reklamacji z przewoźnikiem. Nie zapomnij odesłać nam oryginalnego opakowania i uszkodzonego towaru - będzie nam potrzebne do reklamacji.
Wymiana towaru / brak towaru
Jeśli po otrzymaniu towaru zauważysz, że czegoś brakuje lub zostało w paczce, przepraszamy za to. Wystarczy wypełnić formularz reklamacyjny lub napisać e-mail, a my na własny koszt wszystko uporządkujemy. Jeśli przez przypadek sam zamówiłeś coś ekstra, nie ma problemu z odesłaniem towaru do nas, a my natychmiast zwrócimy Ci pieniądze.
Inne reklamacje - wymiana lub zwrot towaru
Jeżeli towar dotarł bez uszkodzeń, ale nie jesteś zadowolony z jego jakości lub rozmiaru, skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny lub e-mail. Opieramy się na tym, że dostarczamy towar najwyższej jakości z wyselekcjonowanych materiałów, wyprodukowanych przez ludzi w Czechach - ale dla nas najważniejsza jest Twoja pełna satysfakcja z zakupu. Zawsze możemy umówić się na indywidualną wymianę towaru lub zwrot pieniędzy - nawet poza ustawowy 14-dniowy termin.
- 30 dni na BEZPŁATNY zwrot lub wymianę - możesz wszystko dokładnie wypróbować
- Po prostu za pomocą formularza reklamacyjnego lub e-maila - nie zapomnij podać wszystkich danych, w szczególności numeru zamówienia i życzeń.
- Bezpłatny zwrot - aby zwrócić towar, poproś nas o kod zwrotny
- Zanieś paczkę do najbliższego punktu Packeta i podaj operatorowi kod. Nie potrzebujesz żadnych innych danych.
- Darmowa dostawa - nowo wybrany towar wyślemy na nasz koszt
- Szybkość - w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru wysyłamy nowy wybrany przez Ciebie
Nasze centrum obsługi klienta jest do Twojej dyspozycji, gdy czujesz, że coś nie jest w idealnym porządku lub po prostu potrzebujesz porady.