Reklamacje - wymiana lub zwrot towaru
Jeśli towar dotarł do Ciebie bez uszkodzeń, ale nie jesteś zadowolony z jego jakości lub rozmiaru, skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny lub mailowo. Szczycimy się dostarczaniem najwyższej jakości towarów z wyselekcjonowanych materiałów, wykonanych przez ludzi w Czechach - ale najważniejsze dla nas jest Twoje pełne zadowolenie z zakupu. Zawsze możemy indywidualnie uzgodnić wymianę lub zwrot pieniędzy - nawet po upływie ustawowego terminu 14 dni.
-
30 dni na zwrot lub wymianę rzeczy za DARMO - możesz wszystko dokładnie przetestować
-
Po prostu za pomocą formularza reklamacyjnego lub maila - pamiętaj, aby podać wszystkie szczegóły, zwłaszcza numer zamówienia i swoje życzenia.
-
Bezpłatna przesyłka zwrotna - zapakuj niezgodne przedmioty w paczkę dla Packety. Prosimy o dołączenie do przesyłki kopii lub przynajmniej numeru zamówienia i życzeń. Aby zwrócić przesyłkę należy skorzystać z naszych adresów zwrotnych: Packeta Poland, 99098099, Panattoni Park Bielsko-Biała I, ul. Księdza Józefa Londzina, 106 43-382 Bielsko-Biała.
-
Darmowa dostawa - nowo wybrane towary zostaną wysłane do Ciebie na nasz koszt
-
Szybkość - w ciągu 5 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru wysyłamy nowy, wybrany przez Ciebie
Nasze centrum obsługi klienta jest zawsze do Twojej dyspozycji, jeśli uważasz, że coś jest nie tak, lub jeśli po prostu chcesz uzyskać poradę.
Przed zapakowaniem dokładnie sprawdzamy towar, ale może się zdarzyć, że zostanie on uszkodzony w transporcie, zamówienie zostanie pomieszane lub zamówiony towar po prostu nie będzie Ci odpowiadał.
W przypadku zaistnienia takiej sytuacji prosimy o wypełnienie formularza.
Chcemy, abyś był jak najbardziej zadowolony i dostosujemy się do Ciebie, nawet jeśli wina nie leży po naszej stronie.
Odbiór osobisty w naszej siedzibie w Brnie
Będzie nam bardzo miło, jeśli sprawdzisz zawartość swojego zamówienia w naszym sklepie, gdy odbierzesz je osobiście. Ewentualne rozbieżności mogą być wtedy rozwiązane na miejscu. Jeśli stwierdzisz, że czegoś brakuje lub brakuje po odbiorze, wypełnij formularz reklamacyjny lub napisz e-mail. Pracownicy obsługi klienta chętnie wszystko z Państwem ustalą.
Dostawa towaru kurierem i odbiór w punktach odbioru
Oczywiste uszkodzenia wykryte przy odbiorze
Jeśli już przy odbiorze zauważysz uszkodzone opakowanie, nie przyjmuj w ogóle przesyłki i skontaktuj się z nami poprzez formularz reklamacyjny lub e-mail. Natychmiast zorganizujemy dla Ciebie nową przesyłkę (oczywiście płacisz za nią tylko raz) i sami zajmiemy się reklamacją.
Jeśli się spieszysz, wszelkie wady odnotuj na liście przewozowym przy kurierze i odbierz przesyłkę. Prosimy o zachowanie oryginalnego opakowania - będzie nam ono potrzebne przy kolejnym postępowaniu reklamacyjnym, które przeprowadzimy. W takim przypadku prosimy również o wypełnienie formularza reklamacyjnego lub wysłanie do nas wiadomości e-mail.
Ukryte uszkodzenia wykryte po odbiorze
Uszkodzenie paczki może być widoczne dopiero po jej otrzymaniu - na przykład, gdy jest ona mokra lub gdy delikatny towar uległ uszkodzeniu w transporcie. W takim przypadku prosimy o jak najszybsze wypełnienie formularza reklamacyjnego lub wysłanie do nas wiadomości e-mail. Zorganizujemy dostawę nowego towaru i rozpoczniemy rozwiązywanie reklamacji z przewoźnikiem. Pamiętaj, aby odesłać nam oryginalne opakowanie i uszkodzony towar - będą nam potrzebne do reklamacji.
Wymiana towaru / brak towaru
Jeśli po otrzymaniu towaru stwierdziłeś, że w Twojej paczce czegoś brakuje lub jest nadmiar, przepraszamy za to. Wystarczy, że wypełnisz formularz reklamacyjny lub napiszesz e-mail, a my na własny koszt wszystko naprawimy. W przypadku, gdy przypadkowo zamówiłeś coś ekstra, nie ma problemu z odesłaniem towaru do nas, a my zwrócimy Ci pieniądze.